pühapäev, 23. oktoober 2016

Tore on kodus olla

Sain täna ka Felixilt Inglismaalt kirja (ta on õepoja sõber)- tõlgib mu  raamatut "Lapsena...." inglise keelde...on kange mees ja eesti keele ära õppinud...harva kes  ise on inglased või prantslased, aga õppivad väikse rahva keeli.  Felixile peab selles suhtes au andma!
Ma olen talle nii tänulik, et ta sellise tõlketöö ette võttis ja teeb seda tõsiselt....juba 34 lk. tõlgitud,,,on häid inimesi ilmas...aga kas keegi seal viidsib  minu lapsepõlvest Siberis üldse lugeda!?  näis-näis,,,
ise ma näen  selline välja ja joon rõõmust õlut...mammuke õmbles mulle uue pluusi, vanasti õmblesin ise, aga nüüd juba  nooremad on agaramad
Eestis on siis sügis...ilmad jahetad aga lehed veel puudel..algabki varsti langemise aeg....ilus sügisene lehtede langemine teeb alati meele kurvaks ....nagu kaotad midagi ilusat...puud on lehes  ja  varsti raagus..aga mulle meeldib kui sügise tuleb ja kui nutavad kõik raaguspuud..kui looduse ilu kõik sureb ja vihaselt mühab tuul...siis  muś ärkabki selline igatsus.....eks kõiki emotsioone ole vaja siin ilmas - rõõmu, kurbust, nukrust jne.
Tõin omale Türgist ühe väikse kannapoja (kirsipunane)...oranzi ja kollast mul juba on (talviti hoian neid jahedas  toas, aga suveti on need mu aia ilu)













seda värvi punased tõin, aga veel väiksed
Ilusaid unenägusid teile!!!

1 kommentaar:

  1. Tervitused kõigile ja tervitame Avants Loan INC-i. Oleme finantstoe meeskond, kes tegeleb rahvusvaheliste rahandustega mis tahes pangandustööriistade jaoks. Meie teenused on kiired ja usaldusväärsed. laenud võetakse vastu 24–48 tunni jooksul pärast edukat rakendamist. Laenu tagasimaksmiseks pakume laene vahemikus 2000 kuni 50 miljonit dollarit ja taskukohase intressimääraga 3% laenu kestusega 1 kuni 30 aastat. Avant Groupi eesmärk on pakkuda teile suurepäraseid professionaalseid finantsteenuseid. Laenu taotlemine on stressivaba ja meie jaoks on lisateavet meie laenuprotsessi kohta {avants.loan@gmail.com} {av_ant@outlook.com}

    Avansi isikliku ja ärilaenu abil saate arvestada teenuse ja usaldusväärsuse pärandiga, aidates teil unistused reaalsuseks muuta. Kandideerige ja saate otsuse kiiresti, ilma et peaksite muretsema oma krediidiskoori või finantskriisi pärast, kus olete sattunud. Laenu saamiseks võtke meiega ühendust juba täna. Aitäh
    Saatke meile e-kiri aadressil av_ant@outlook.com
    Kirjuta meile e-posti aadressil avants.loan@gmail.com
    Helista / Whatsapp +1 (409) 2062954
    Aitame teid hea meelega

    VastaKustuta