reede, 23. september 2016

Türki minek

Ja nädala pärast ongi siis soojale maale sõit...oi mu liigesed ootavad seda juba ammu...soojendan neid küll pliidiraua kohal, aga  tahavad ikka päikest.... viimased  aastad olen tõesti liigestega hädas...eks need  lapsepõlves Siberis külmetamised on jätnud oma jälje...mäletan kui koolist tulime..põlved vahel nii külmetasid, et istukil soojendasin neid vuhvaika hõlmadega...polnud ju algul õigeid riideidki, vene lastel olid ikka kasukad ja hallid soojad rätikud peas...meil algul polnud eriti midagi..Leene-tädi eestist hiljem saatis ühe lambanahkse mütsi, kuid see oli nii koomiline et kõik mind naersid...algul ema sidus mu jalgade ümber mingid närud ja pastlad olid peal...alles järgmine talv õpetaja Maria Ivanovna tõi mulle vildid..olen siiani talle selle eest tänulik..ta oli tore vene naine, ka Siberi saadetud seoses poliiitiliste vaadetega... mul olid silmad väga augus ja tal oli must kahju ...veel 7.kl pildil olen  väga kõhna
ka silmad augus....nüüd olen ikka kosunud inimene ja Türgis karastun veelgi....aga eks haigused käivad ikka oma rada....paar päeva tagasi olin EMO-s sees....arst oli L-e öelnud et mul oli algul  infarkti eelne seisund...hea, et välja rabelesin!!!! Olen praegugi veel nõrk, aga reisiks kogun ja lõunamaa meri+ päike teevad oma töö
Aga pilli jõuan ma ikka käes hoida.....olen tänulik õele ja tütrele kes ikka  toetavad rahaliselt
 mu reisi..ja kui liikmed paranevad siis  tantsin ka veel...Lembitul  on õnneks reisi raha olemas.
Ta käib ikka veel tööl ülevaatuses, meestele puhkusi andmas ...vau olen veel veidi nõrk ...süda
taob kiiremini kui vaja, aga " surm siin või siberis" reisile me minemata ei jätta, sest rahad
juba makstud jne....nii et esimesel okt. siis minek...Tulka  tuleb meile koduhoidjaks koos oma
pisiperega.
Ilusat sügist kõigile!
kalli-kalli ka  

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar